Veel marketeers onderschatten vaak de mogelijkheden van Microsoft Advertising, voorheen Bing Ads. Hoewel het niet dezelfde volumes heeft als Google Ads, biedt het een unieke kans. Met minder concurrentie en lagere kosten per klik (CPC), is Microsoft Advertising een waardevol kanaal dat niet mag ontbreken in jouw online marketingmix, vooral als je ook gebruikmaakt van Google Ads. Bing is een zoekmachine die wereldwijd gebruikt wordt. Het biedt adverteerders de mogelijkheid om met Microsoft Advertising (Bing Ads) te adverteren op het Bing-netwerk. In vergelijking met andere advertentieplatforms is de concurrentie op Microsoft Advertising minder intens. Dit betekent dat je een grotere kans hebt om je doelgroep te bereiken en op te vallen tussen de concurrentie. Doordat er minder adverteerders strijden om dezelfde zoekwoorden, zijn de kosten per klik over het algemeen lager op Microsoft Advertising. Dit betekent dat je meer waarde kunt halen uit je advertentiebudget en mogelijk een hoger rendement op je investering kunt behalen.. Door Microsoft Advertising toe te voegen aan je marketingmix, vergroot je je bereik en zorg je ervoor dat je aanwezig bent op verschillende platforms. Je kunt nieuwe doelgroepen aanspreken die mogelijk niet actief zijn op Google Ads, maar wel gebruikmaken van Bing en andere Microsoft-partnersites, zoals Yahoo, Outlook en MSN.Bereik je doelgroep effectief met Microsoft Advertising
Ontdek de kracht van Microsoft Advertising
De voordelen
01. Minder concurrentie
01. Lagere kosten per klik (CPC’s)
01. Uitbreiding van je online bereik
Andere effectieve advertenties
Locatie Dubai (HQ)
Saih Shuaib 2, Dubai
Verenigde Arabische Emiraten
Locatie Nederland
Schiedamseweg 31
3026 AB Rotterdam
Nederland
Gegevens